Lördag...

Och här sitter jag. Jag är trött så in i....
Men det är ju inte så konstigt, jag jobbar ju 7.30 till 16.30 hela veckan. Då kan man ju inte klandra mig för att vara trött.
Sitter här och är lite besviken, Robin är ute med kompisarna för andra kvällen i rad.
Hade väl viljat krypa ner i soffan och se en film eller något men det får bli en annan kväll.

Nu är det iallafall bestämt 10/10 åker vi ner till Norrköping, kommer bli kul och träffa Mormor, har inte träffat henne sen i maj. Så det är fasen på tiden att vi åker ner och hälsar på henne.

Innan jag började skriva så kändes det som om ja hade en massa tankar som ja ville få ut.
Det finns en massa men då finns det personer  som kommer ta illa upp.
Jag har en massa som ja bara spyr över men som sagt inte värt och skriva det här. Robin vet iallafall vad det är, så det känns skönt att någon vet. Tror nog ja har pratat med Mamma oxå. 
Skönt att de där två finns :)'

Nu blir det och jobba fram till Tisdag, På måndag kväll har Robin lovat och laga go mat :)) Och ja hoppas han kommer ihåg det med. Eller ja lär ju påminna honom. ;-)
Ska krypa ner i soffan och ta det lugnt nu.

Hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Dani

Bara att ringa om du vill prata.. Kom ihåg det :)

2008-09-28 @ 01:18:57
Postat av: maria...

en rå om sig själv kväll e aldrig fel heller:D..

ett varmt bad o en kopp te framför tvn:D.. inte för att ja dricker te.. men du vet vad ja menar:D

2008-09-28 @ 01:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0