Tack tre!

Var nere på stan för ett par veckor sedan och gick då in i en tre butik för att ja ville förlänga mitt abonemang men det gick ju absolut inte för sig.
Anledningen var ju att ja inte kunde göra det förens den 17 nov, då ja hade tre månader kvar av min bindnigstid.

Sen ringde ja idag för att höra varför de inte dragit pengarna för denna månaden. Vi pratade snabbt sen fårgade ja bara igen hur ja skulle göra för att min mobil håller på och gå sönder. Kan ju inte använda 0:an. Alla andra knappar funkar utom 0:an...Konstigt. Pratade med en trevlig kille där som fixade så att ja har förlängt mitt abonemang och sen får ja min nya mobil i slutet av veckan.

Bara det att man ja får den säkert på fredag då ja åker till Norrköping och då hinner ja inte hämta ut den :(
Kanske ska stanna hemma iallafall hehe......


Jag tackar försäljaren för att han hade tålamod medan ja satt och valde mobil.
Till slut blev det en sån här------>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0