En helg i Norrköping.

Ja vad ska man säga?
Andra gången ja var hemma sen ja flytta.
Fredagen blev väl ganska lugn klippte mig och åkte till Mormor.
Senare blev det att åka till Maria,  jag lämnade bilen där för då var det dags o åka med Maria för första gången.
Kärringstoppet, var ju bäst. Men du har fasen 100 st till godo...hihi...
Vi åkte till Hageby där ja köpte lite gott till mig, mamma o Sören.

Lördag blev väl som den blev, Robin höll på o missa tåget, men han hade turen att komma med iallafall. Som tur var :)
Var o solade lite, sen åkte ja och mamma o handla lite. Sen var det dags att hämta Robin.
När jag plockat upp honom, tvingade ja honom och hänga med till Skokanonen, där träffade ja Madde. Var så himla roligt och täffa henne. Sen fick man ju se deras lilla söt nos, Molly. 
Säger bara att den ungen hade de blåaste ögonen ja har sätt. Slutade med att jag fick ett par skor av Robin.
Jag älskar dom skona!

Senare på kvällen blev det lite fest. Att man aldrig lär sig att när man har trevligt hemma behöver man inte alltid gå ut.
Slutade med att vi inte gick in någonstans. Beroende på att det var mycket kö.

Så söndagen fick ja lite gjort, letade fram Marias filmer så nu hoppas ja att hon är nöjd. :)
Hittade lite annat oxå som ja plocka med mig hem.
Jag hann faktiskt med o träffa farmor oxå tack vare Alex. Så det tackar ja för.

Borta bra men hemma bäst!
Var så skönt och komma hem, tyvärr blev ja ju dålig på tåget och senare under natten fick ja feber. Pinsamt och ringa och sjukanmäla sig för 4:e gången på två månader. Kände det att det är fan dags och kolla upp varför ja alltid är förkyld och rätt ofta får feber. Så ja ringde vårdcentralen, så ja fick en tid NÄSTA måndag.
Det fanns inte så många tider, men en vecka? Det tycker ja är lite lång tid.
Febern känns lite bättre faktist men ja blir hemma imorgon med.

Måste bara säga det, det skulle vara så himla roligt om Du Mikis och Chrille ville komma upp och hälsa på!
Ska nog lägga mig i soffan och längta efter Robin lite....han jobbar natt :(

Ha det så bra ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0