Kan inte sova =(

Gud vad jobbigt det är att inte kunna sova.
Ligger här ensam och längtar efter Robin. Kan inte hjälpa det, vi har ju bara varit ifrån varandra sen idag klockan två. Okej var tvungen att hämta mina kontokort när ja var på jobbet så en fema vid 18-tiden.
Fast då var det ju inget att umgås, var ju bara hej och lite annat småprat.
Fast det måste väl ändå räknas?

Kommer jobba samma pass imorgon, inte roligt. Så tråkigt och jobba samtidigt för då ses vi inte mycket.
Det som är bra då är att det är ännu bättre att vara ledig tillsammans :)) Det är bäst!
Nu känns det ganska långt tills nästa gång, tror faktiskt att det inte blir förens nästa tisdag.
Långt kvar men vad ska man göra? Man måste ju jobba.

Ringde till Alex förut och pratade lite. Sen när ja hade ännu mera tid ringde ja Maria.
Var länge sen ja pratade med henne, känns som om det var en evighet sen. Vi pratade iallafall ganska länge.
Roligt att prata med dig gumman.

Sen har vi ju mamma som alltid tror att ja blivit kidnappad till bagdad om ja inte ringer när ja går hem ifrån jobbet.
Okej det kanske är lite och överdriva men ibland känns det så. JAG VET att hon bara bryr sig.
Ska bli roligt att de kommer upp till Jul. Ska få ha dem här en vecka! Skönt att inte behöva göra något på hela veckan (hihi)

Känner mig bara så himla lycklig just nu fast ja sitter uppe klockan 02:30 och skriver blogg, jo jag vet att ja kanske inte har alla hästar i stallet, eller når upp till alla hissknappar som Robin skulle sagt :))
Har på lite lugn musik nu så ja ska bli trött men det funkar inte, vill bara att klockan ska bli 7 så att Robin slutar.
Ja funderar över hur ja plötsligt bara kan känna mig så här lycklig och glad?
Det är en underbar men konstig känsla, kanske alla pusselbitar faller på plats nu?

Det är ovant och ha en pojkvän man kan gå på fest med utan att behöva känna sig övervakad av eller bli förhörd när man kommer hem efter en kväll med flickorna.
Nu efter så här lång tid kan ja inte förstå att ja stannade kvar så länge som ja gjorde.
Trodde att han skulle förändrats men det gjorde han inte. Tack att ja kom därifrån.
Kan nog tacka min första chef för att det var hon som gav mig vikariatet så ja kunde flýtta till min första lägenhet.
Medan vi väntade på att Robin skulle få träffa läkaren så kollade ja igenom min plånbok och hittade ett kort på Janne, det visade ja Robin. Jag kände att det bara var en sak ja ville göra och det gjorde ja, jag rev sönder det i massor av bitar och sen gick ja o kastade det.
Det kändes hur bra som helst, inget ja saknar!

Det var som ja och Maria pratade om att det är så skönt och kunna släppa saker och se på det med nya ögon.
STRONGER EYES ;))
Jag tror att allt jobbigt man är med om gör en starkare, man bryts ner och sen sakta men säkert bygger man upp sig igen till en starkare och lyckligare människa.
Då är det bara att tacka alla underbara människor man har omkring sig.
Jag kanske inte har så mycket i lön, men ja är fasen i mig rik!
Jag har en underbar familj och mina vänner ni är bäst, både ny och gamla!

Nu är ja faktiskt lite trött kanske ska lägga ner huvudet på kudden och försöka sova, nu har ja iallafall fått sagt lite.
Sen vet ja inte hur många och vem som läser.

Sov gott alla som inte redan sover :))







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0