Två gånger på samma dag :D

Måste bara blogga av mig lite, dagen eller rättare sagt kvällen på jobbet blev fruktansvärd.
Började med att komma dit och såg vad jag skulle göra. Tyckte det såg mycket ut jämfört med vad de andra hade. Slutade med jag blev av med halva min rad, för att hon inte ringde mig när ja skulle till brukare, så hon tog det själv. Det gjorde inte mig något, bara hon inte går och snackar sen att hon fick ta mitt jobb.
Fast det tror ja inte.

Sen sitter vi och pratar i godan ro och ska dela upp kvällsarbetet, då larmar det och vi åker på larmet slutar med att vi skickar in tanten i ambulans. Troligtvis en bruten arm.

Jaja...Efter det började kvällesarbetet det gick så fort, vi planerade två listor så att vi skulle jobba av dem så snabbt vi kunde. Det gjorde vi. Gick utmärkt, tills efter rasten då en av mina jobbarkompisar upptäcker att en nyckel fattas. Jahopp då var det bara och sätta igång och leta rätt på personen som hade den sist. Så vi fick tag i henne till slut. Så när en av oss fick åka och hämta nykeln så jobbade ja på två listor. Det gick bra, men ja är ordentligt trött.

Tur att man får sova imorrn, Just det skulle ju ringa Alex, det har ja glömt. Får ringa henne imorgon.
En ska till, när jag blir chef då ska ja se till att mina anställda kommer iförsta hand. Och de ska må bra! Tänk om man för en gångs skull kunna få lite beröm av chefen eller någon form av tacksamhet.
Fast ja säger det, får ja inte mer lön eller fler timmar. Säger ja upp mig!
Nu ska ja ta det lite lugnt sen blir det nog ett par avsnitt av vänner.
Jag vet inte, men när det har gått på tv så har ja inte riktigt fastnat för det, men nu på senare tid har ja o Robin börjat kolla på det och det är ju as bra. Ross är ju hur skön som helst. :D

God natt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0