Passtillverkning och fylla.....Det är denna helg :)

Jobbade i fredagskväll, hade precis fått reda på att Robin hade fått semester på söndag (1:a juni)
Allt kändes jätte skönt tills jag pratade med Sara. Och hon berättade att när hon gjort sitt pass vid den här tiden för ett år sen eller när det nu var hade hon fått vänta mer än en vecka.
Jaha då var det kört igen tänkte ja, nu hade Robin fått semester så vad skulle nu göra så vi inte kunde åka på kryssningen?
Jo självklart så skulle passen komma i tid.

Så jag ringde till klagomuren (mamma) och beklagade mig lite. Hon var så go och snäll och gick in och kollade på Polisens hemsida och där stod det att man kunde göra pass på lördagar oxå.
Så jag ringde upp Robin och förklarade allt så vi bestämde oss för att åka ner tidigt på lördag morgonen och göra passen, och sen fick det gå som det ville.

När jag sluta jobba träffade ja Robin och dem som satt o grilla. Belv en kort men trevlig stund med dem. När de skulle ut gick ja hem för att ja var trött efter kvällen på jobbet. Blev en lugnkväll för mig. Tills Robin ringde vid halv 4 och ville att ja skulle möta honom. Som tur var så behövde ja inte gå så lång, högst 100 meter så stod han o Martin där.
När vi kom in somnade vi båda ganska snabbt. Min klocka ringde 8.50 för då var det dags och åka ner och fixa passen. Robin var väl inte så pigg men han blev piggare senare och passen blev gjorda och vi hämtar dem på fredag.

På dagen blev det lite bowling med Robin, det var roligt.

MÅSTE SÄGA ATT JA VANN FAKTISKT EN SERIE ÖVER ROBIN :)

Men båda blev väldigt irriterade över att vi inte fick köpa en varsin cider för att Robin inte hade leg. Vi har ju ALDRIG visat något jävla leg där förut. Ska man behöva visa leg ska man göra det JÄMT och inte var och varannan gång!

Sen på kvällen var det jobbfest mycket roligt. Robin förljde med och vi hade hur trevligt som helst. Blev ju lite små onykter men vad fasen gör det. Trevligt var det. Hade glömt hur roligt det är och hoppa hopprep. Ska ju nämnas att jag och Ulrika var sist kvar! Och vi tillhörde samma lag så vi vann båda två :D
Jag och Robin avslutade kvällen på Terassen med en varsin öl och cider. Var en mycket bra och rolig kväll.

Igår tog vi det bara lugnt och kollad på alla Pirates of the Caribbean. Eller ja såg bara två för hela första sov ja.

Och nu så är det bara 6 dagar kvar till kryssnigen och det ska bli så himla roligt. Ska verkligen ta det lugnt. Ska nog shoppa lite i Tallinn oxå, för det ska tydligen vara billigt där. Men vi får ju se. Ikväll ska ja bara ta det lugnt och se på tv. Robin jobbar natt, så då blir det lugna gatan hemma ;P
Ha det så bra tills vi hörs eller ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0