JAG ORKAR INTE MER!!!!

Jag har suttit här med den här jävla bloggen och försökt och få den snyggare, har ju iallafall fått bakgrunden runt om....
Inte så passande färger för övrigt.
Fattar inte ett dugg är väl trög eller något...Får väl se om ja orkar ta tag i det senare. Annars får ja väl ha en av de tråkiga bakgrunderna.

Såg ju bara en kompis blogg sida hur fin som helst, var väl därför man blev lite sugen på o göra om sin egen.

Sen har ja kommit fram till en sak idag, ja måste skaffa mig en hobby! Men vad?!? Nån som har något förslag?

Annars är går väl inte den här dagen till den bästa. Är på as dåligt humör, för absolut ingen anledning.

Får säga Grattis till Maria som klarade körkortet idag oxå!!

Nu ska ja nog gå och dra något gammalt över mig (höhö)

Kommentarer
Postat av: din älskling:P

tack gumman=)=)
du ka nfå låna min gamla kofta om du vill:P

2008-05-13 @ 15:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0