Guud vad bloggen ser ut.....

Haha...Blir nog bara värre och värre, jag fattar ju inte de där koderna.
Jag bara byter ut lite och ser hur det blir.
Jag byter nog snart tillbaka. Ni ser ju hur det ser ut.

Ja..det blir en snabbis innan jobbet idag, att ja skriver blogg alltså, min arbetsvecka börjar idag och fram till söndag. Kväll alla dagar. Både bra och dåligt. Tråkigt och komma hem så sent, då blir det ju att man sitter uppe länge och så sover man ända fram tills man ska gå upp och gå till jobbet.

Jag är inte bra på och gå lägga mig för övrigt, det vet ju alla som ringer mig vid 11.00 och frågar "sov du"
Blir bara så, det blir alltid ett par vänneravsnitt innan vi sover och då rinner klockan iväg och så helt plötsligt är hon två/halv tre. Klart man sover länge då. Nä gå och göra mig iordning för jobbet då.
Har ingen lust, hoppas chefen är där så jag kan fråga vad som hänt med min lön. Det var väl 2 månader sen ja pratade med henne, och då skulle hon göra det under våren men när ja pratar med alla på jobbet tycker de att våren är slut och det borde varit fixat.

Det återstår och se vad som händer med lönen, en sak är säker...får ja inte mer i lön säger ja upp mig. Jag kan lika gärna göra något annat då. Är trött på att slita för en skitlön!
Nu måste ja verkligen skynda mig!
Kanske skriver lite mer ikväll, vem vet ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0