Ljudlös?!?

Så irriterande igår satte ja min mobil på ljudlös, så att man kan sova ut och inte bli störd om någon möjligtvis skulle ringa. Typ Mamma. Iallafall vi sover och vi vaknar och går upp efter ett par timmar kommer Kristin på att mobilen är på ljudlös så hon går och tittar på mobilen. 2 missade samtal och ett röstmeddelande.

Jag ringer upp min röstbrevlåda och hör att det är från jobbet, de undrade om ja ville jobba som ikväll. Skulle börja klockan 17 och jobba till 20.30. Problemt var bara att när ja såg detta kvar klockan halv fem. Och de hade ringt redan klockan 13.00. Då låg vi i soffan och kollade på två och en halv män.
Jag blev faktiskt irriterad på mig själv. Kunde ju tänkt på att sätta på ljudet lite tidigare, men nej självklart inte.

Ähh jag får se det från den ljusa sidan att ja får vara hemma ikväll med Robin. Vi ska väl se en film och käka lite sallad. Mysigt mysigt.´

Hejs svejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0