Ensam =/

Jaha då sitter man här ensam, Robin har åkt och jobbat för en timma sen ungefär. Idag kändes det tungt att han skulle åka o jobba, jag vet vi bor ihop och han kommer imorgonbitti, men ändå. Det är nog bara PMS:en som spökar. Fast det är ju faktiskt roligt och ha honom hemma. Som han brukar säga, "du kan iallafall inte klaga på att du inte får någon uppmärksamhet"
Det kan ja inte heller, är så roligt och bråka med dig.  :)
jag är bara så himla glad för att ha fått den här chansen och bo här. Är tacksam över varje dag.

Idag har inte hänt så mycket för min del, men för andra har det hänt mer. Jag skulle så gärna viljat vara med och sitta och vänta på dig. Du verkar så stark, men det kanske ändå hade varit skönt o ha lite sällskap dit och hem. Fast jag är glad för din skull att det är över nu. Du vet att du alltid har mig. Fast nu är det bara och se framåt :)

Satt och tänkte lite förut, jag har inte många nära vänner men de ja har skulle ja aldrig byta bort! Jag är så glad att ni finns. Saknar er när ja tänker på er, men ni vet var ja finns och ja vet var ni finns. Jag ska komma ner framåt Mars någon gång. Det låter som en evighet, men tiden går ju så snabbt nu för tiden. Tycker inte det var länge sen man var 15, och snart fyller man 21.

Precis när Robin åkte gick jag in och tog ett bad och la en ansiktsmask, det var skönt det. Tyvärr blev ja lite besviken på masken, för att ansiktet känns som förut. Smörjde in ansiktet med min kräm som ja har och då blir ansiktet bra.  Kommer ihåg när jag köpte den, hon iaffären försökte sälja nån kräm som kostade 450 kr. Jag var inte så pigg på att betala 450 kr för den så snål som man är frågade ja efter något billigare och då rekomenderade hon den som jag har nu. Kostade 100 kr, det tyckte ja var rimligt.

Jag hoppas att Robin snart hör av sig, spelade ett online-spel på hans nya dator, men dum som ja är stängde ja visst ner hela spelet när jag bara ville göra en ny gubbe. Och det är ju så att ja behöver hans användarnamn och lösenord till för att komma in igen. Då fick det bli bloggen istället.

Tänk vad man kan göra människor glada med så lite, ringde till min mormor förut och pratade lite. Hon tycket att ja hade ändrat dialekt lite, men ja tror inte själv att det går så fort. Glad blev tanten iallafall. Lovade henne ett flyttkort när de kommer. Man får väl ca 9 st så jag får se vilka ja skickar till, en del är självskrivna och ja tror att de som vill ha dem är de som är självskrivna.

Mamma, Sören och Nicke kommer iallafall när ja fyller år, det ska bli himla kul. Det bästa med det besöket är väl att ja får upp lite mer av mina saker. Mamma sa till mig och skriva ner allt på en lista, men till saken hör att jag inte har så väldigt mycket som ja vill ha.

1. Mina täcken
2.Min dvd-spelar med kontroll
3. Ett par av mina sängkläder.
Det var nog det ja ville ha.

Nu ska ja hoppas på att Robin snart ringer, för att spelet är jätte roligt o spela när man sitter själv och inte har något annat och göra.

hejjs Svejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0