Sol Sol sol :)

Fasen vilken underbar dag det har varit idag, synd bara att man sover bort halva.
Fast det blir ju så men när man jobbar kväll vill man ju sova lite längre. Jag har varit så himla trött i kroppen de senaste dagarna, men ja vet inte om ja är på väg och bli förkyld eller något liknade.
Allt känns så mycket lättare när man vaknar och solen lysser. =) Skulle ha gått på stan med en arbetskompis, men jag kände att ja behövde sova ut ordentligt, vi skulle ta det en annan dag, typiskt bara att jag är ledig och hon jobbar. Och när hon var ledig då jobba ja.

En sak är ju säker att jag ska försöka hålla kvar mina helger, skulle aldrig vilja jobba de andra helgerna, tycker att ja har kommit in ganska bra i gruppen nu. Och ja trivs mer och mer. Det trodde ja verkligen inte i början, tyckte verkligen att det var pest och gå till jobbet, men så känns det inte alls längre.
Blir fest igen den 1:a mars, vi får väl se om ja kan vara med. Robin fyller ju 25 på söndagen. Men vi får se om vi ska fira honom på lördagen eller om det bara blir lugnt på söndag.

Skulle ju inte vara fel och festa med de på jobbet igen var riktigt trevligt, får hoppas bara att inte en del behöver gå hem tidigt från krogen  :) haha...... Blev iallafall en lyckad kväll.

Robin jobbar...och ja sitter här och tänker faktiskt gå och lägga mig, är trött och så ska ja jobba imorgon. De frågade om ja kunde jobba imorrn med, det är ju bra med lite extra pengar nu när man bara jobbar 50%
Så nu blir det och ta lill-kissen som redan ligger och sover i soffan och gå in och lägga mig. Hoppas Robin bara ringer en liten snabbis, känns lite konstigt att vi inte kommer träffas förens efter jobbet imorrn :( Det är ju ingen fara man klarar sig =)  Förut såg vi ju inte på hela veckor och ibland mer.

Sov gott mina vänner :)
Heejs Sveejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0