På Bättringsvägen :D

Ska ta allt ifrån första början. Jobbade i fredagskväll, skulle jobba helg. Vi hade kommit överens om att vi skulle käka lite på jobbet på lördagen bara för att vi jobba och det var lördag. Aja, till saken hör att på fredagskvällen när jag jobbade svettades ja jätte mycket, inget ja tänkte på just då. Fast det var ju irriterande.

Tyckte iallafall att det var jätte skönt att kvällen var över. När ja kom hem hade Robin köpte sallad till mig och ja satte mig och åt. Precis när ja ätit upp så fick ja jätte ont i halsen, jaha en vanlig förkylnig på gång trodde ja. Robin ifråga satte om ja skulle jobba dagen efter. Och ja var ju helt säker på att ja skulle jobba. På lördagen vaknade ja och jag hade väl sådär runt 39 graders ferber. Så det blev inget jobb i helgen.

När väl febern var borta, ja då skulle ja självklart får ont i magen och börja kräkas. Allt  detta under tre dagar. Idag har det varit skapligt. Ja har iallafall orkat diska upp lite. Så nu jobbar ja inte förens på torsdag och det ska inte vara några problem som ja känner mig.

Synd det där med maten på jobbet, hade faktiskt sätt fram emot det. Men det kommer ju samma helg om 6 veckor igen. Så Johanna då tar vi det då :)

Så vad händer framöver? Jo det blir lite jobb sen fyller Robin 25. Så får man springa på stan och leta efter något fint åt honom. Det är ju bara det att han inte vet vad han önskar sig, han har fått ur sig en sak. Fast det får bli från mamma och Sören. Om ja inte hittar en riktig fin som kostar lite mer då lägger vi ihop. Fast det är sånt som märks.
Nu ska ja ta det lite lugnt och vänta på att Robin kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0