Det var ett tag sedan.....

Jaha då sitter man här igen. Det var ett tag sedan ja skrev. Började på ett inlägg tidigare idag, men ja råka trycka bort det så jag vet inte var det försvann :P

Ja, vad har hänt sedan ja skrev förra gången?
Jo just det, Sara var här det var såå himla roligt att hon kom. Henne kan man verkligen räkna med i alla lägen.

Dagarna innan Sara kom var ja och Johanna på Gränby och shoppade lite, hittade faktiskt ett linne på HM. Det var jätte länge sen ja handlade kläder där. Köpte även lite vin till Sara, av mina erfarenheter så dricker  ja inte vin. Så jag tänkte att jag kunde bjuda Sara på lite vin nu när hon var så snäll och gullig och kom upp hit. Jag hade väl hoppats på att nån mer hade viljat hänga med upp men tydligen inte.

Kanske inte handlar om att inte vilja men det kändes faktiskt så, för att Sara kom hit till varje pris det var inget snack om saken. Jag vet inte men ja känner bara att allt går och fixa om man verkligen vill. Ja ska inte vara bitter över det nu men jag känner bara att en del kom med ganska dåliga undanflykter. Jag vet inte i en del av fallen var det kanske bara och säga att man inte ville. Uppriktighet uppskattar ja mycket! Nog skrivet om det.

Det hann och bli en liten shoppingtur med Johanna på lördagen innan vi gick och möte Sara. Då handlade ja upp mitt presentkort ja fick av Robin föräldrar när ja fyllde år.  Uppskattade verkligen den presenten. Var inte alls beredd på att få någon present av dom. De är faktiskt jätte snälla det lilla ja har träffat dem.
Sen tänkte ja faktiskt på min sambo när ja var ute och shoppade och köpte en tröja till honom med. Tror att han tyckte om den iallafall.

Möte iallafall upp Sara vid station, så åkte vi hem och tog det lite lugnt innan det var dags och ta bussen till Johanna och hennes kille som skulle ha inflyttningsfest. Efter mycket om och men kom vi dit, var lite jobbigt med bussarna, var det 22:an eller 5:an vi skulle ta. Kändes som om man ringde Johanna 200 gånger. 
Jag och Sara hoppade iallafall på 5:an och till slut var vi där. Efter det blev det utgång, var roligt det. Fast ja fick så ont i huvudet, kände mig verkligen som en jävla torrkärring men ja var verkligen tvungen och gå hem. Så jag och Sara gick hem vid halv två. På vägen hem köpte vi lite mat och sen gick vi hem och käkade lite med Robin. På söndagen var det bara slapp som gällde. Jag och Sara gick ut på en promenad. Skönt och gå ut och gå med någon och bara prata lite skit.


Sen blev det och följa Sara till tåget, det var tråkigt och säga "Hej då" Fast du får komma upp igen SARA.


Så nu sitter ja här i soffan och skriver i bloggen. Robin jobbar. Inget roligt att vi måste jobba, men det är ju tyvärr ett måste. Något som ja tycker är jobbigt är att det ska alltid vara så mysigt innan Robin ska gå till jobbet, man vill ju inte att de stunderna ska ta slut men tyvärr gör dom det. Ibland skulle ja verkligen vilja stoppa tiden. Imorgon ska ja jobba börjar halv två så då hinner man ju sova lite med Robin när han kommer hem.

Det här får vara nog för den här gången, ska nog slänga mig i duschen och sen soffan och kolla på fråga Olle.
Heejs svejjs :D

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

Hehe tom jag kommer ju ner å hälsar på.. :P Fast det har du minsan inte nämnt ^^

2008-02-20 @ 23:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0