Då var man ett år äldre :)

Jaha, då var man 21. Inte dåligt...tycker att tiden går snabbt. Helgen har gått väldigt snabbt. Jobbade i fredags det gick bra inga konstigheter där inte.

Och igår fyllde ja år, en mycket bra och lugn födelsedag. Den började med att ja jobbade ett par timmar och efter det var det hem och ligga i soffan med Robin en stund och glo på tv. Senare kom mamma och Sören.

Jag bara måste berätta, när man ska åka hit ska man titta efter fyra bensinstationer som finns två på vardera sida och sen Max och lite annat skit. Sen när man åkt förbi där ska man svänga första vänster sen höger och sen höger igen (Ni skulle lugnt hitta) Jag sa åt mamma och ring när de började NÄRMA sig Uppsala. Jag väntade på samtalet. Till slut så ringde de. Och det första ja fråga var
vad ser ni där ni är?
Då svarar hon IKEA och en skylt som det står Stockholm 6,3. Jag blev irriterad för det visade sig att de åkt igenom hela Uppsala. Det är så typiskt dom o göra så. De kom iallafall fram till slut. Så nu har jag mina älskade täcken och min dator här.

Vi åkte iväg och pantade lite flaskor oxå, för att vara exakt så fick vi ut 160 kr för dem, det är inte illa det inte. Det bästa med hela dagen var att ja fick köra bil!!! Så himla roligt och köra igen. Det var så himla länge sen.
Får tacka för alla gratulationer. =)
Senare på kvällen var vi över hos Robins föräldrar, det var roligt för att vi tog med oss katten. Katten var mycket nöjd och trött när vi gick hem, han hade ju ätit en halv ost och ett halft paket med leverpastej.  Kanske överdrev lite, men det var bra nära. Men det är svårt att låta bli o inte ge honom. Han är ju så underbart söt.

Idag har ja bara jobbat och tagit det lugnt och det är himla skönt det, vet inte om ja är på väg och bli sjuk, känner mig så trött i kroppen, fast det är ju sånt som går över.
Nu ska ja dra med min sambo till affären.....
Hejjs Svejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0