Så fint väder, men vad har ja gjort?

Vilket vårväder det har varit idag, helt sjukt fint väder. Fast vad har ja gjort?

Jag vakade av att Käraa Maria ringde 9:15. Vet inte om ja kommer ihåg hela samtalet men ja kommer ihåg helheten. När ja lagt på, så tänkte ja det att ja bara skulle sova nån timma till.
Den timman blev ganska lång vaknade av att mamma ringde mig vid 12:45.
Tog mig i kragen och vakade till. Förstår inte att ja är så trött?!?
Jag vet inte om jag kanske är lite allergisk eller så är ja på väg och bli sjuk.

När jag käkat en macka tog jag tag i köket. Slängde in en diskmaskin och stack ner till stan för att köpa ett par cider till mig och ett par öl till Robin. När jag stod och vänta på bussen tillbaka så satt ja i solen. Helt plötsligt kommer en fylletant och sätter sig och börjar prata med mig. Hon babblar på om allt och ingenting. Det slutade med att ja gav henne en tia för att hon skulle kunna åka med bussen. Hon frågade om en tjuga, men ja hade bara en tia löst.

Jag vet inte vad det är med mig, men ja tror att såna människor dras till mig =/  För att igår när jag skulle gå till Max och köpa lite mat, då kommer en fyllegubbe och börjar prata med mig?!?
Var är värden på väg? ;P

Sen när ja kom hem ifrån stan så städade ja köket, faaan vad tråkigt. Men det var behövligt.
Nu så är lägenheten iallafall besöksvärd av andra än mig och Robin.
Skulle gått ut med jobbet på after work, men ja känner verkligen inte för det. Mår inte 100% bra.
Vi får väl se vad som händer och sker.

Ihelgen för övrigt jobbar ja, men det är ju ett måste.

Trevlig helg på er, vi kanske hörs under helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0