Mina Änglar =))

Tänkte bara skriva lite om mina änglar som finns i mitt liv!

Mamma!
Måste ju börja med dig, har ju liksom känt dig längst. Hur sur ja än kan vara när ja är arg och sur, vet ja att ja alltid kan komma till dig. Och du vet att jag gör det, när jag tycker att det är dags och prata med dig. Jag vet att du bara oroar dig, men jag klarar mig! Klara ja av den mest jobbiga period i mitt liv än så länge känns det som om ja kan klara vad som helst. Tack för allt stöd. ÄLSKAR DIG SÅ HIMLA MYCKET!
Du, du ska vet att man kan inte ha en bättre mamma! Men du ring inte så förbaskat mycket ;)



Sören!
Känns lite konstigt och kalla dig ängel :P höhö....Men du är ju liksom med på ett hörn.
Tack för att du finns! Ska veta att ja alltid kommer ställa upp för dig och Mamma!



Mormor!
Min mormor, älskar henne! Beundrar henne oerhört, vilken styrka hon måste ha. Att hon orka ta hand om Morfar när han var sjuk och sen bli sjuk själv och komma igen så bra som hon gjorde. Det är så länge sen men ja kommer ihåg att du alltid kittla mig under armarna när vi var hos dig på sjukhuset!


Robin!
Du ska bara veta hur bra ja mår och hur roligt ja har när ja bor med dig! Hur det än går kommer ja alltid komma ihåg dessa månader. Jag hoppas såklart på det bästa. Vi har ju det bra nu, tycker ja iallafall.



Sara!                   
Sara-den rara. Har man dig som vän ska man skatta sig lycklig. Hon finns alltid för mig och hon ställer fasen alltid upp hon är nog den mest osjälviska person ja vet. Henne skulle alla ha som vän!


Daniella!
Du bor ta mig fasen 100 mils bort, men du finns alltid nära. (Fint skrivet, det där) :D
Synd att du bor så långt bort....vi missar så mycket som vi skulle kunna göra. Men vi får ta igen det senare.
Du ställer alltid upp, saknar dig som fasen. Och du, förlåt att ja somnade och lät dig sova på soffan utan täcke eller kudde...Fast du fick ju en ganska fin syn på morgonen när du vakna ;)
 





Mikaela!
Dig har ja känt i evigheter, skönt för dig att det börjar ordna upp sig med jobb och lägenhet för dig =)
Du, hoppas du hittar ditt köksbord snart. Och du måste ha gjort klart nästan allt när ja kommer ner
Kramar på dig gumman!


Maria!
Du lilla hjärtat, du är inte som någon annan. Tänk det var du som drog tillbaka mig till det sociala livet efter mitt lilla sammanbrott. Vet inte om du vet det, men det är det. Är så tacksam för det. Och sommaren 2007, den är helt oförglömlig. Du vet att ja alltid finns om det skulle vara något! Saknar dig och våra palacekvällar som fasen.


Alex!
Min kusin, är så tacksam över att vi träffats. Tur att  man får ha lite kontakt med den sidan av släkten...oxå.
Många kramar till dig gumman
!


Nu har jag skrivit av mig lite. Och ni Ta hand om er! VI SES SEN 6/5
=D

Kommentarer
Postat av: maria

kommer en liten tår=)=).. tack gumman.. älskar dig de vet du=)=)

2008-04-13 @ 19:51:05
URL: http://marreja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0