Maria du har nog rätt.....

Behöver nog skriva av mig en hel del......

Okej här sitter man en lördagskväll och har tråkigt, trodde att ja skulle få en rätt rolig kväll men den slutade ensam hemma.
Vill ju inte att Robin ska få dåligt samvete, så då försöker man ju att inte låta besviken. Har ju bara skrivit glada inlägg här hittils. Kanske därför det har tagit så lång tid fram tills idag och nu.

Det känns som om jag har en massa och skiva men ändå får ja inte ut skiten. Är så jävla förvirrad ena veckan är det  dåligt andra veckan är det bra?!? Alltså ja är bara så himla trött på och inte kunna ha ett normalt förhållande. Alltid ska det vara något.
Ibland undrar ja om det inte skulle vara bäst och köpa ett hus långt in i skogen och bo där med sin katt. Av katten kan man ju iallafall inte bli sviken.

Nu låter det som om ja mår jätte piss och att vi har det jätte dåligt så är det inte heller....Det är bra, vi har roligt och mysigt tillsammans...Det kanske därför det är så förvirrande. Jag trivs himla bra här i Uppsala.

Ja...Maria...skulle ju skriva en lång blogg....Tyvärr kan man ju inte ändra storlken på bokstäverna så att det ser mer ut..(Som man gjorde i mellanstadiet)

Iochmed att det är en deppblogg idag så kan ja lika gärna gnälla lite över en sak till.....Första gången i hela mitt liv är jag osäker på vad ja vill göra med livet. Jag har alltid vetat vad jag vill..Jag har ett par allternativ....som ja går och grubblar över.....


* Stanna kvar här och jobba. (Problem med bostad om vi inte längre kommer bo tillsammans)
* Börja Plugga (Studentlägenheter finns, men kommer ja klara av det?)
*Flytta tillbaka till Norrköping. (Vet ja inte om ja ens vill och isåfall vad ska ja göra där?)
* Åka utomlands (Går bara om ja får tillbaka på skatten, annars måste ja jobba satan och spara)

Det där 4 sakerna är det som rör sig i mitt huvud nästan dagligen.

Jag vet inte ens om ja ska gå och sova nu elller om ja ska sitta uppe, det är ju inget roligt och sitta uppe. Det lär väl märkas vad som händer.

Så där nu har jag skivit lite iallafall, känns inte så mycket bättre men det går nog över snart.
Sov gott.

Sara,Maria och Dani!
Mina änglar!
Älskar er, ni betyder oerhört mycket för mig!
(Jag är inte ens onykter och skriver det här, men jag vill att ni vet det!)
*


*


*


*
Nu betyder inte det här att ja inte tycker om mina andra vänner, för det gör jag.
Och det vet ni med.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0