Kryssning :)

Idag har det varit en helt vanlig dag, har varit på möte på jobbet. Vi har dessa möten var 6:e vecka.
När ja kom hem lagade ja lite mat så åt vi. Efter maten gick ja ut och hämta posten. Där hade jag fått en tiding som man får om man är med i hyresrättsföreningen, vilket ja är sen jag bodde själv. Har aldrig öppnat tidningen. Av en slump skulle Robin kasta den på mig eller något i den stilen då ramlar det ut en liten papperslapp.

Det är ett reklamblad om kryssningar till Tallinn eller Helsingfors. 120 kr per person. Då ingår resan och hytt för 4 personer. Vi nappade på det direkt. Ringde Johanna oxå, för ja vet att hon o Janne snackat om att åka och de var på direkt. Så innan den 15:de Juni bär det av till Helsingfors eller Tallinn, helst Tallinn för då kan ja o Johanna ta något spa-aktikt, Ja även Robin o Janne kan ju ta nån massage. Kan ju vara skönt och koppla av.

Vi har ju tur oxå, anslutningsbussen ligger typ 5 minuter ifrån oss, tur...Då kan man ju krypa hem när man kommer tillbaka.

Ska bli as roligt iallafall. :)

Sen ringde Maria och fråga om jag ville hänga med utomlands i sommar, men ja vet inte om ja är så pigg på att åka i sommar. Är det inte skönare att åka på hösten, när det börjar bli gråt och trist ute? Ähh jag vet inte. Kanske blir en regning sommar, då kanske ja kan tänka mig och åka utomlands.

Fast först blir det Norrköping och sen kryssning :) Sen vet man aldrig.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vill också åka på kryssning!

2008-04-24 @ 02:30:23
URL: http://pemzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0