Ett kort inlägg....

Orkar inte skriva så mycket idag, men känner ändå för att skriva något.
Är så himla trött nu kanske beror på att ja somnade klockan 03.00 och gick upp 06:40.
Jag jobbar ju så himla mycket kvällar, så oftast behöver ja inte bry mig om att lägga mig i tid om kvällarna. Fast sen kommer ju de få dagarna när ja börjar 7:30 och får vara vänlig och gå upp. Det är då det är svårt o sova. Och svårt o sova hade ja i natt.

Jobbade bara mellan 7.30-11.30. Sen fick ja gå hem en stund innan ja skulle på läkemedelsutbildning. Ja känner själv att ja blivit så himla yr på sista tiden....Som idag tex...Då var ja helt säker på att utbildningen började klockan 12.30 så ja gick dit, det är inte så långt hemifrån så det tar typ 2 minuter o gå dit.
Jag var där typ 20 över...men inte fan var det någon annan där. Väntade där tills klockan var 12:35...ingen hade kommit. Då gick det upp ett ljus, jag hade gått dit en timma för tidigt. Så ja fick snällt gå hem igen, tur att det inte var så långt.

Ser fram emot den 7/5.....För då blir det festa av med mina tjejer :) JA DET ÄR EN ONSDAG?!? Men tydligen ska det vara rätt bra drag på Wasa då.
Kan inte svara på det själv för ja har inte varit där en onsdag ....eller jo det har ja men det var svin länge sen.
Och om det inte är drag får väl vi skapa lite drag då :)
Sen är ja ledig första Maj och valborg...då blir det fest...Får se vad det hela har o erbjuda.

Hej hej o go natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0